چرا به دوست نیاز داریم؟

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار بروز علمی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
میلاد نعمتی
18:34
چهار شنبه 17 دی 1400

با این همه شلوغی زندگی، ممکن است تعجب کنید که آیا داشتن دوستان ضروری است؟ علاوه بر این، اگر با ایجاد ارتباط مشکل دارید، ممکن است شک کنید که آیا دوستی ارزش تلاش را دارد یا خیر.

تهرانچتروم یک چتروم عالی برای پیدا کردن چتروم عالی می باشد که می توانید با ثبت نام در این سایت کلی دوست پیدا کنید.

بالاخره آیا داشتن روابط معنادار با خانواده یا شریک زندگی کافی است؟ اگر دوستان در گذشته شما را ناامید کرده‌اند، آیا باید همچنان خود را بیرون بیاورید؟

همانطور که مشخص است، دوستی ها بخش مهمی از رفاه ما هستند - حتی اگر اضطراب یا عزت نفس پایینی دارید، اما دقیقا چه چیزی این روابط را تا این حد ارزشمند می کند؟ بیایید وارد آن شویم.

همه ما به حمایت نیاز داریم
مهم نیست شرایط فردی شما، زندگی گاهی اوقات می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. ما تراژدی و تروما، دلشکستگی و از دست دادن را تجربه می کنیم. در این دوران تاریک، داشتن یک سیستم پشتیبانی بسیار مهم است. حمایت می تواند به شما انگیزه ادامه دهد - حتی اگر احساس دلسردی کنید.

اگر یکی از اقوام نزدیک یا اعضای خانواده دارید، ممکن است از خود بپرسید چرا داشتن دوستان مهم است؟ ممکن است کار بیشتری به نظر برسد، به خصوص اگر قبلاً با شخص دیگری ارتباط اجتماعی دارید.

با در نظر گرفتن این موضوع، تکیه بر یک فرد برای ارضای هر نیاز اجتماعی غیرممکن است. همچنین ناسالم و مخاطره آمیز است زیرا این انتظار می تواند منجر به همبستگی شود. برای اطلاعات بیشتر در مورد همبستگی، این راهنما را بررسی کنید.

در حالت ایده آل، داشتن چند نفر که می توانند به شما کمک کنند احساس ارتباط و درک داشته باشید، ایده خوبی است.

وقتی احساس ترس یا ناامیدی می کنید، این احساسات مثبت می توانند به طرز باورنکردنی آرامش بخش باشند.

دوستان می توانند آنچه را که اعضای خانواده سمی نمی توانند به شما بدهند
آیا در خانواده ای بدسرپرست بزرگ شده اید؟ آیا اعضای خانواده ای دارید که نمی توانند به مرزهای شما احترام بگذارند؟ آیا از والدین یا خواهر و برادر یا فرزندان خود بیگانه هستید؟

بسیاری از ما آرزو می کنیم که بتوانیم بخشی از خانواده خود را تغییر دهیم. با این حال، در حالی که نمی توانید خویشاوندان خونی خود را انتخاب کنید، می توانید خانواده ای را که ایجاد می کنید انتخاب کنید. شما می توانید با انتخاب دوستان حامی که برای شما ارزش قائل هستند، یک خانواده موقت ایجاد کنید.

البته قرار نیست دوستان به معنای واقعی کلمه جایگزینی برای خانواده باشند. آنها نمی توانند پدر و مادر یا خواهر و برادر را تکرار کنند. با این حال، آنها می توانند امنیت و نزدیکی را برای شما فراهم کنند که ما از عزیزان خود می خواهیم. و حتی اگر خانواده ای دوست داشتنی دارید، دوستان می توانند حمایت و راهنمایی بیشتری ارائه دهند.



تعداد بازدید از این مطلب: 153
بازدید : 153

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



اخبار بروز علمی
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به آموزشی و علمی مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر